e-Ügyintézés iskolánkban

2018. november 1-től

A pilot elektronikus ügyintézési rendszer (továbbiakban: e-Ügyintézés) bevezetése több lépcsőben valósul meg.

Az első lépcsőben 2018. november 1-től az alábbi 12 folyamatot vezetjük be a programnak megfelelően intézményünkben:


A fenti e-Ügyintézési folyamatok csak a kijelölt intézményekben kerülnek bevezetésére, a Soproni Széchenyi István Gimnázium kijelölt intézmény.

A pilot elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése során a pilotban résztvevő intézményekben az új rendszert használják, az új folyamatok mentén végzik a már ismert feladatokat.

A pilot elektronikus ügyintézési rendszer bevezetését követően (2018. november 1-től) a kijelölt oktatási intézményeknek a projekt során kidolgozott folyamatokat kell alkalmazniuk.

Az e-ügyintézés gondviselői/szülői/tanulói felületének bemutatása ITT található meg.

Kérjem, hogy a továbbiakban a felsorolt pontoknak megfelelő kérvényeket kizárólag ezen az úton nyújtsák be.

 Nagy Judit (igh)

2018.11.08.

« vissza